24 Şubat 2015 Salı

İngilizce Deyimler ve İfadeler 84

English Expressions & Phrases


long may it last

= use this to say that we want a good situation to continue for a long time
    long may it continue

= umarım/inşallah daha böyle devam eder/sürer
    umarım/inşallah böyle de devam eder/sürer gider
    Allah bozmasın
    uzun sürse bari, böyle devam etse bari
    hemen/çabucak bitmese bari, hemen/çabucak bitmez umarım/inşallah



* The weather has been amazing lately and long may it last!
  (Hava son günlerde muhteşem/harika ve böyle de devam eder umarım/inşallah.)

* The sales figures are most impressive, long may it last.
  (Satış rakamlarımız son derece etkileyici/fevkalade, Allah bozmasın/inşallah böyle de devam eder.)

* I've won the last five games of poker. Long may it last! I'll be rich!
  (Son beş poker oyununu kazandım. Umarım daha böyle devam eder. Zengin olacağım/oluyorum.)

* These days I spend most of my time writing and I’m very happy doing so. Long may it last!
  (Bu günlerde zamanımın/vaktimin çoğunu yazmakla geçiriyorum ve bundan da çok memnunum/hiç şikayetçi değilim. İnşallah böyle de devam eder.)

* So summer has finally arrived in Ireland. Long may it last.
  (Nihayet/sonunda İrlanda'ya yaz geldi. Uzun sürse bari/böyle devam etse bari/hemen/çabucak bitmese bari/kısa sürmez inşallah/umarım.)

* So far I'm happy with my new car, and long may it last.
  (Şu ana kadar arabamdan memnunum/arabamla ilgili bir sıkıntım yok/olmadı, böyle de devam eder inşallah/umarım.)

* A: The weather has been great, hasn't it?
  (Hava çok güzel/harika, değil mi?)
  B: Yeah, it has, and long may it last.
  (Evet öyle, böyle de devam eder inşallah/umarım/böyle devam etse bari.)

* I'm learning so much in my English lessons and long may it last.
  (İngilizce derslerimden çok şey öğreniyorum/çok faydalanıyorum, umarım/inşallah böyle de devam eder.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder