22 Şubat 2015 Pazar

İngilizce Deyimler ve İfadeler 83

English Expressions & Phrases


I'd better get going/moving

= say this when you need to leave
    I have to go now

= kalksam/gitsem/yola koyulsam iyi olur/olacak
    ben gideyim/kalkayım en iyisi
    gitmeliyim/kalkmalıyım



* I'd better get going. I have a meeting now.
  (Gitsem iyi olacak. Şimdi bir toplantım var.)

* I'd better get going, or I'll be late.
  (Kalksam/gitsem/yola koyulsam iyi olur/olacak, yoksa/aksi takdirde geç kalacağım.)

* It's late. I'd better get going. But thank you for a very nice dinner.
  (Geç olmuş. Ben kalkayım/gideyim en iyisi. Ama bu harika yemek için teşekkürler.)

* It's getting late, so I'd better get going.
  (Geç oluyor, bu yüzden kalksam/yola koyulsam/gitsem iyi olur.)

* Look at the time! I'd better get going!
  (Saata bak/saat kaç olmuş! Ben gideyim/kalkayım en iyisi.)

* I'd better get going. My father is really strict.
  (Kalksam iyi olacak. Babam çok katı/sert birisidir.)

* I'd better get going in case I miss the bus.
  (Ben kalkayım en iyisi, otobüsü kaçırırım neme lazım/ne olur ne olmaz.)

* I'd better get going or I'll miss my flight.
  (Kalksam/gitsem/yola koyulsam iyi olur/olacak, yoksa/aksi takdirde uçağımı kaçıracağım.)

* I'd better get going before it starts to rain.
  (Yağmur yağmaya başlamadan önce ben kalkayım/gideyim en iyisi/kalksam/gitsem/yola koyulsam iyi olacak.)

* I'd better get going, I don't wanna miss the last train.
  (Ben gideyim/kalkayım en iyisi/iyisi mi, son treni kaçırmak istemem/istemiyorum.)

* I'd better get going now. I have a lot to do at home.
  (Ben artık kalkayım en iyisi/iyisi mi, evde yapacak bir sürü işim var/yapılacak bir sürü iş evde beni bekliyor.)

* A: Would you like another coffee?
  (Bir kahve daha alır mıydın-ız-?)
  B: Actually, I'd better get going now.
  (Aslına bakarsan/aslında/doğrusu ben artık kalksam iyi olur/olacak.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder