11 Ekim 2014 Cumartesi

Şarkı Şarkı Şakır Şakır İngilizce 9

Learning English With Songs


Lady D'arbanville / Cat Stevens


My Lady d'Arbanville,
(kadınım d'Arbanville)
why do you sleep so still?
(neden ölü gibi/bu kadar hareketsiz uyuyorsun?)
I'll wake you tomorrow
(seni yarın uyandıracağım/kaldıracağım)
And you will be my fill,
(ben seninle tamam olacağım/sen beni tamamlayacaksın/bütünleyeceksin)
yes, you will be my fill.
(evet sen beni tamamlayacaksın)

My Lady d'Arbanville
why does it grieve me so?
(bu durum/yaşadıklarımız bana neden bu kadar acı veriyor?)
But your heart seems so silent.
(Halbuki/oysa senin kalbin çok sakin görünüyor)
(bu yaşadıklarımız seni hiç etkilememişken bana niye bu kadar acı veriyor?)
Why do you breathe so low,
(neden bu kadar usulca/yavaş nefes alıyorsun?)
why do you breathe so low,
***
My Lady d'Arbanville
why do you sleep so still?
...

My Lady d'Arbanville,
you look so cold tonight.
(bu akşam çok üşümüş gibisin/çok üşüyor/üşümüş gibi duruyorsun)
Your lips feel like winter,
(dudakların sanki kış/kışı andırıyor)
Your skin has turned to white,
(tenin beyaza dönmüş/tenin solmuş)
your skin has turned to white.

My Lady d'Arbanville,
why do you sleep so still?
...

La la la la la
***
My Lady d'Arbanville
why does it grieve me so?
...

I loved you my lady,
(seni sevdim kadınım)
though in your grave you lie,
(sen mezardayken bile/mezarda olsan da)
I'll always be with you
(ben daima seninle olacağım)
This rose will never die,
(bu gül asla solmayacak)
(sana olan aşkım asla bitmeyecek)
this rose will never die.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder