10 Temmuz 2015 Cuma

İngilizce Deyimler ve İfadeler 111

go off on someone

= to suddenly become angry and start shouting
    to lose one's temper; attack someone
    to blow up

= bir anda kızıp bağırmaya başlamak/öfkelenmek
    sinirlenip azarlamak/paylamak, küplere binmek, çok kızmak



* He just went off on her for no apparent reason.
  (Ortada hiçbir sebep yokken ona sinirlendi/kızıp bağırdı.)

* He just went off on her and started yelling.
  (Bir anda ona kızıp bağırmaya başladı.)

* Her boss went off on her because she was late again.
  (Yine geç kaldığı için patronu ona kızdı/bağırıp çağırdı.)

* Now think about this before you go off on me.
  (Bana kızıp bağırmadan önce sen şimdi bunu iyice bir düşün.)

* My boss went off on me for coming to work drunk.
  (Patronum işe sarhoş/içkili gelmeme çok sinirlendi.)

* My wife will go off on me if I lose my job.
  (Eğer işimi kaybedersem/işimden çıkarılırsam karım bana çok öfkelenir.)

* I omitted Bob from my guest list knowing he would go off on me for having also invited his ex-wife.
  (Eski karısını çağırdığım/davet ettiğim için bana kızacağını bildiğimden Bob'u davetli listesinden çıkardım/davet etmedim.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder