24 Eylül 2014 Çarşamba

İngilizce Deyimler ve İfadeler 16

English Expressions & Phrases

call up

= to phone, to telephone, to call someone/somewhere on the telephone

= telefon etmek, telefonla aramak

 
* He called me up in the middle of the night to say he was sorry.
  (Gecenin yarısında özür dilemek için beni aradı.)

* Many people called us up to congratulate us.
  (Tebrik etmek/kutlamak için birçok insan/kimse bizi aradı.)

* Call me up tomorrow if you have any news.
  (Bir haber alırsan yarın beni ara/ararsın.)

* If you‘re so anxious to find out what happened, just call him up and ask!
  (Ne olduğunu öğrenmeye çok meraklıysan, ona telefon aç/onu ara ve sor!)

* I‘ll call you up tomorrow.
  (Yarın seni arayacağım/ararım.)

* Nancy had called up to invite him.
  (Nancy onu davet etmek için aradı/aramış)

* I called him up as soon as I got to a phone to tell him the news.
  (Olanları anlatmak için bir telefon bulur bulmaz onu aradım.)

* I have a list of people to call up in the morning.
  (Sabah arayacağım/telefon edeceğim bir liste insan var.)

* He may have even called up Katy to help console her, but that doesn't mean they hooked up.
  (Belki teselli olmasına yardımcı olsun diye Katy'yi aramış bile olabilir ama bu onların birlikte olduğu/çıktıkları anlamına gelmez/çıktıklarını göstermez.)

* I called up Customer Care again and they promised me a free replacement by tomorrow evening.
  (Müşteri hizmetlerini tekrar/yine aradım, bana yarın akşama kadar ücretsiz/bedelsiz değişim yapacakları sözünü verdiler.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder