5 Ağustos 2015 Çarşamba

İngilizce Deyimler ve İfadeler 129

Now, where was I?
(Now, where were we?)

= used to get back on topic after a distraction or interruption

= evet/pekala nerede kalmıştım/kalmıştık?
    Ne anlatıyordum? Neyden bahsediyorduk?



* Now where was I? I'm afraid I've lost my train of thought.
  (Nerede kalmıştım/Ne anlatıyordum? Maalesef/ne yazık ki neden bahsettiğimi unutuyorum.)

* Now, where was I! I think I lost my place.
  (Nerede kalmıştım? Galiba yerimi kaybettim/Nerede kalmıştım unuttum.)

* Now where was I before I was rudely interrupted!
  (Pekala kaba bir şekilde sözüm yarıda kesilmeden önce nerede kalmıştım/ne anlatıyordum/neyden bahsediyordum ben!)

* Now, where was I? Oh, yes, neologisms.
  (Evet nerede kalmıştım/neyden bahsediyordum? Tamam hatırladım, uydurma kelimeler/kelime uydurmak)

* A: Where was I?
  (Nerede kalmıştım/Ne anlatıyordum?)
  B: You had just described the War of 1812.
  (1812 Savaşı'nı anlatıyordunuz.)

* A: Now, where were we?
  (Evet nerede kalmıştık?)
  B: We just installed the software, but we haven’t registered yet.
  (Yalnızca yazılımı yükledik/yüklemiştik, ama daha henüz kaydını yapmadık/kaydetmemiştik.)
  B: Oh, right. OK, you can click here to start the registration process.
  (Oh evet. Tamam, buraya tıklayarak kayıt işlemini/sürecini başlatabilirsin.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder